Back to Top
Zaterdag 18 Aug
86187 users - nu online: 1146 people
86187 users - nu online: 1146 people login
  Gay News : Auteurs : Bernardo van Eekhout



Auteurs Gay News
  Bernardo van Eekhout (152)

  Auteurs - archief:

Huidige auteurs:



Ik was aangenaam verrast toen ik in de abri’s de voorjaar/zomer-campagne zag van het Nederlandse pakkenmerk Suitsupply. Mannelijke modellen in allerlei innige poses en zelfs zoenend met elkaar. Met als bijbehorende slogan: “Find your perfect fit.” Gezien de homo-erotische uitstraling van de foto’s kan deze zin op verschillende manieren worden geïnterpreteerd.

mei 2018       
lees verder


Silk Jewellery is een sieradenmerk dat is opgericht in 2006. De sieraden-collectie bestaat uit handgemaakte sterling zilveren armbanden, ringen, colliers en hangers voor zowel mannen als vrouwen. Er zijn geen specifieke mannen- of vrouwen-collecties, want alles is uniseks.

mrt 2018       
lees verder


Het Nederlandse ondergoedmerk PFM Underwear is opgericht door Pauline Mulder. Als voormalig toptennisspeler streeft ze er nu naar om een topmerk neer te zetten met trendy boxershorts voor mannen.

jan 2018       
lees verder


Het Franse underwearlabel HOM brengt voor haar zomer-lente collectie een hommage aan Cuba. Met als inspiratiebron de jaren vijftig in Cuba met haar exotische planten en bloemen, felle kleuren en Cubaanse architectuur.

mei 2017       
lees verder


Dr. Martens wat ik heb leren kennen als een merk voor de wat alternatieve scene, vaak net 'iets spannender'. Opvallend is dat de laatste jaren een meer en meer geklede range zijn intrede heeft gedaan, en je de fijne 'lichte' boots, de 1460 Air Wave (met het geel/zwarte tabje) niet alleen onder cropped skinny jeans, maar ook onder een pak ziet verschijnen.

jan 2017       
lees verder


Ook de bekende Franse luxelabels zijn grotendeels afhankelijk van buitenlandse, lees: Chinese, toeristen, maar na de recente terroristische aanslagen in Parijs en Brussel is het aantal toeristen dat Europa bezoekt drastisch gedaald. Zo daalden de uitgaven van Chinese toeristen aan luxegoederen buiten China met zo’n vierentwintig procent.

okt 2016       
lees verder


De verkopen in de luxe modesector zitten duidelijk weer in de lift. Maar niet alle labels profiteren hiervan. Zo kampen veel Italiaanse modehuizen met de effecten van een afnemende economische groei in China, dalende olieprijzen en minder Europees toerisme als gevolg van de terroristische aanslagen in Europa.

sep 2016       
lees verder


Het idee voor het tassen merk Kazmok begon in 2010 en is afkomstig van de bekroonde industrieel ontwerper en tevens oprichter Dinand Stufkens. Hij ging op zoek naar andere grondstoffen dan het normale materiaal voor massaproductie. In zijn zoektocht hiernaar besteedde Dinand de laatste vijf jaar aan het verzamelen, testen en optimaliseren van allerlei gebruikte materialen zoals oude transportbanden van luchthavens en het canvasdoek dat gebruikt wordt voor legertenten.

jul 2016       
lees verder


Het huidige modesysteem waarin de catwalk-presentaties ruim een halfjaar van tevoren plaatsvinden, lijkt op zijn retour te zijn. Zo worden de herencollecties voor zomer 2016 al in juni/juli 2015 getoond. Door de populariteit van de sociale media is de consument ongeduldig geworden en wil hij of zij niet langer meer wachten om de getoonde collecties daadwerkelijk te kunnen aanschaffen.

mei 2016       
lees verder


De Italiaanse modesector heeft haar omzet over 2015 met vijf procent zien stijgen naar een bedrag van 64,5 miljard euro. De mannenmode genereerde een omzet van bijna negen miljard euro. Hierdoor lijkt de globale economische crisis een zwarte pagina te zijn die nu eindelijk kan worden omgeslagen. En hoewel de export naar Rusland daalde met zo’n eenendertig procent, steeg de algehele export van Italiaanse mode met ruim zeven procent.

mrt 2016       
lees verder


Onlangs lanceerde de acteur Everon Jackson (bekend als Bing uit Goede Tijden, Slechte Tijden) een gloednieuwe ondergoedlijn onder de naam BOLAS, wat in het Spaans “ballen” (de sportvariant) betekent. Bedoeld voor mannen met ballen.

feb 2016       
lees verder


De collectie Drykorn Men bestaat sinds 1966 en heeft zich ontwikkeld tot een internationaal modemerk. Dit Duitse modelabel staat voor authenticiteit, hoge kwaliteit qua design en stofkeuze, en individualiteit. Voor herfst en winter 2015-2016 is de mannencollectie edgy, sportief en futuristisch. Onder het motto: “Free Unit Free Senses.”

dec 2015       
lees verder


De Franse hoofdstad Parijs gaat de komende jaren zevenenvijftig miljoen euro investeren in de modesector. Dit bedrag is bedoeld om deze bedrijfstak de komende vijf jaar een flinke boost te geven. Hiermee wil Anne Hidalgo, de vrouwelijke burgemeester van Parijs, dat de Franse hoofdstad ook dé hoofdstad van de mode blijft.

nov 2015       
lees verder


Na jaren van tegenvallende verkoopcijfers laten de Italiaanse modehuizen eindelijk weer goede verkoopresultaten zien. Vele modehuizen krabbelen op. Mede dankzij een herstellende wereldeconomie. Zo was er een gemiddelde economische groei van 4,6 procent in 2014 en zijn de vooruitzichten voor de tweede helft van 2015 en voor 2016 ook positief.

sep 2015       
lees verder


Als het op humor aankomt dan is het Britse label Pepe Jeans London een absolute must, en tevens is het een inspiratiebron voor hun lente- en zomercollectie 2015.

aug 2015       
lees verder


Voor het Spaanse swimlabel XTG heeft ontwerper Luis Mentado ditmaal voor de nieuwe zomercollectie een inspirerende wereldreis gemaakt. Van de stranden van Mexico en Brazilië naar wereldsteden als Parijs, Londen, Milaan en Madrid. Dit resulteerde in één van de meest veelzijdige collecties ooit, waarbij met name de zwemslips voor mannen uitblinken.

aug 2015       
lees verder


De geschiedenis van het bomberjack gaat terug tot 1915, toen Belgische en Franse gevechtspiloten (oftewel bomber pilots) leren jacks droegen om hen tegen de kou te beschermen. Daarna kregen ook de piloten van de Amerikaanse luchtmacht deze lederen flightjackets. Maar als deze zware lederen pilotenjacks nat werden door de regen of door zweet van de piloot tijdens het vliegen, dan ging dit vocht op grote hoogte bevriezen, waardoor deze “ouderwetse” pilotenjacks koud en zeer oncomfortabel werden.

jun 2015       
lees verder


Het herstel in de modebranche staat met name onder druk door de constante uitverkoop. Die uitverkoopperiodes worden steeds langer en de kortingspercentages steeds hoger. Zo zijn mid-season en pre-sale al volkomen ingeburgerde begrippen geworden. Consumenten verwachten dus eigenlijk gedurende het gehele jaar constant lage prijzen. Dit betekent een opgelegde prijsdruk voor winkeliers die daar noodgedwongen aan mee moeten doen.

mei 2015       
lees verder


Mode en politiek hebben op het eerste gezicht weinig met elkaar te maken, maar beide raken steeds meer met elkaar verweven. Zo treedt momenteel de Chinese regering hardhandig op tegen de typisch Chinese “cadeaucultuur” in onder andere de zakenwereld, waarbij men aan zakenrelaties dure designcadeaus geeft. Deze corruptie onder rijke ambtenaren en zakenmannen wordt momenteel door de regering flink aan banden gelegd, wat een financiële tegenvaller is voor veel buitenlandse luxemerken.

apr 2015       
lees verder


New Yorker is een Duitse internationale kledingwinkelketen die is opgericht in 1971. Bij New Yorker vind je denim, sportkleding en streetwear voor modebewuste trendsetters die hiervoor niet teveel willen betalen. Stoere mannelijke kleding die wellicht seizoengevoelig is, maar daardoor perfect is te combineren met klassiekere en duurdere items.

jan 2015       
lees verder


Het street- en sportswear-label Timezone werd in 1993 opgericht en staat voor producten die een natuurlijke levensstijl combineren met baanbrekend design en volledige authenticiteit. Het merk haalt zijn inspiratie uit de culturele verscheidenheid van de verschillende tijdzones over de gehele wereld.

dec 2014       
lees verder


Tijdens de presentaties van de mannencollecties voor de aankomende herfst en winter in Parijs afgelopen januari was de lijst lang van ontwerpers die er hun collecties toonden. Afkomstig uit diverse landen, zoals Colombia, Kroatië, Denemarken, Duitsland en Italië. Parijs dient als internationaal platform en als etalage voor wat mannenmode zoal te bieden heeft.

nov 2014       
lees verder


De Italiaanse modesector is een van de belangrijkste industriële sectoren van Italië en ook op wereldniveau een zeer belangrijke speler, met name in het hogere en luxe segment. In 2011 bedroeg de totale omzet van de Italiaanse modesector circa 63,5 miljard euro. Vooral dankzij de groei van de buitenlandse markten zoals die van Amerika en Azië. De herenmode-omzet was goed voor zo’n 8,3 miljard euro.

okt 2014       
lees verder


De Portugese voetballer Christiano Ronaldo introduceert in samenwerking met de Deense textielgroep JBS zijn eigen underwear-lijn: CR7 by Christiano Ronaldo. Voor deze gevierde sportman is dit zijn allereerste stap in de fashion design. Zijn liefde voor mode en interesse in design vormden de sleutel in de beslissing zijn eigen collectie te lanceren.

aug 2014       
lees verder


Het Duitse modelabel New Yorker is hard op weg om één van de grootste in Europa te worden. Het heeft momenteel meer dan duizend winkels in negenendertig landen wereldwijd. In Nederland heeft dit “fast fashion” merk winkels in onder andere Amsterdam, Hoofddorp, Arnhem en Rijswijk.

jul 2014       
lees verder


Het street & sportswearlabel Timezone staat voor producten die een natuurlijke levensstijl combineren met een baanbrekend design en volledige authenticiteit. Timezone kleedt in plaats van te verkleden en onderstreept de individualiteit en eigen stijl van de drager.

mei 2014       
lees verder


Dankzij hun tijdloze karakter en de Franse knowhow staan de luxegoederen “made in France” bekend om hun kwalitatieve eigenschappen. Producten van klinkende Franse merknamen die steunen op hun historische erfenis, prestige en symbool staan voor kwaliteit. Volgens Bernard Arnault (CEO van L.V.M.H.) moet “een merk langzaam en met veel geduld worden opgebouwd.”

apr 2014       
lees verder


Milaan en de Italiaanse mode willen weer een leidende rol spelen in de internationale mode-industrie om zo de concurrentie te kunnen aangaan met andere modehoofdsteden zoals Parijs, New York en Londen. Hiervoor zijn een zestal voorstellen opgesteld, zoals onder andere het ontwikkelen van meer middelen voor creativiteit, investeren in de stad Milaan zelf en fiscale stimulansen aanbieden. Onder de slogan “Enjoy Milaan” moeten het imago en de leefbaarheid van de stad, ongeacht de internationale mode-evenementen, worden verbeterd.

apr 2014       
lees verder


Voor een keurig merk als Burberry is het opvallend om te zien dat juist daar veel dierenprints worden getoond. Een totale mix van luipaard- tijger- en cheetaprints. Klassieke kostuums en trenchcoats worden minder formeel door ze te dragen met schoenen in luipaardprint.

dec 2013       
lees verder


Uit een onlangs gehouden onderzoek onder welgestelde Chinese consumenten komen Louis Vuitton, Chanel en Dior als de meest favoriete Franse luxemerken naar boven. Frankrijk blijft voor deze doelgroep de favoriete bestemming qua land binnen Europa. Waarbij Chinese mannen goed zijn voor vijfenvijftig procent van de Chinese luxegoederenmarkt; ruim boven het algemeen gemiddelde van veertig procent. Daarmee zijn ze een zeer interessante afzetmarkt voor Europese luxemerken.

nov 2013       
lees verder


De omzet van de Italiaanse mode-industrie is over 2012 met slechts vijf procent gezakt naar een bedrag van zestig miljard euro. “We zijn weer terug naar het niveau van 2010,” aldus Mario Borselli, hoofd van de Italiaanse Mode Kamer. “Dat is niet eens zo slecht. Het is geen gemakkelijke uitdaging voor ons. Onze enige uitwegstrategie is door te excelleren."

sep 2013       
lees verder


Vanuit het zonnige Saint-Tropez komt het Franse swimwear-label Vilebrequin, dat in 1971 is ontstaan, toen deze badplaats nog populariteit genoot onder de “happy few.” Buiten op het terras van Café Sénéquier worden schetsen gemaakt die geïnspireerd zijn op wat de surfers dragen.

aug 2013       
lees verder


Ieder seizoen is er wel een aantal kleuren dat opvallend gelijktijdig in vele collecties terugkomt. Ditmaal valt in de internationale herencollecties het gebruik van metaalachtige stoffen op, alsmede de felle fluorkleuren. Vaak sijpelen langzaam maar zeker deze trends (bestemd voor het grote publiek) uiteindelijk door bij de bekende modeketens.

jul 2013       
lees verder


Van een puntbeha van krantenpapier voor zijn teddybeer Nana tot de iconische bustier voor Madonna voor haar Blond Ambition World Tour, de zestig-jarige Jean Paul Gaultier heeft een lange weg afgelegd. Nu wordt hij in Rotterdam beloond met een tentoonstelling van zijn uitgebreide oeuvre. “Ik vind het een eer om hier mijn werk te laten zien.”

mei 2013       
lees verder


Frankrijk blijft de topbestemming voor de rijke Chinese consumenten. Met name de Franse merken Chanel, Christian Dior en Louis Vuitton zijn zeer populair onder gefortuneerde Chinese mannen en vrouwen. Nog steeds fungeert China als de voornaamste smeerolie om de raderen van de wereldwijde luxemarkt draaiende te houden.

mei 2013       
lees verder


Dit betekent dat consumenten niet langer bereid zijn om zomaar klakkeloos geld te spenderen aan dure merken. Men wil weliswaar minder besteden maar dan wel aan goed gemaakte producten. Producenten van luxegoederen en kleding zullen hierdoor niet langer immuun blijven voor de mondiale crisis zoals ze dat wel gewend waren in de voorgaande jaren.

apr 2013       
lees verder


Het lifestyle-merk Gant lanceert een nieuwe underwear-collectie voor veeleisende mannen. De kleurrijke underwearlijn is van hoge kwaliteit en bestaat uit Basic en Seasonal items, waarin sportiviteit met klassieke details worden gecombineerd.

mrt 2013       
lees verder


Verschillende merkens sneakers, zoals British Knights, Dr. Martens en Munich, komen deze winter met sneakers in verschillende blauwtinten. Van licht hemelsblauw tot diep paarsblauw. Een verfrissende afwisseling van het standaard bruin en zwart. Ook het Nederlandse merk Quick heeft prachtige, handgemaakte sneakers in haar collectie onder de naam Revival Typhoon de Luxe. Nuchter vakwerk dat gemaakt wordt om gebruikt te worden.

jan 2013       
lees verder


Uit Amsterdam komt het nieuwe, jonge en frisse lifestylelabel A Fish Named Fred, voor de man die zichzelf niet al té serieus neemt en continue op zoek is naar het volgende en spannende avontuur. De collectie bestaat uit truien, hoodies, lederen jacks, colberts en een uitgebreide, kleurrijke shirtcollectie.

dec 2012       
lees verder


Onzekere economische tijden vragen om stabiele modekleuren zoals camel en grijs. Hoewel zwart altijd torenhoog favoriet is en afwezigheid daarvan in het mannenmodebeeld inmiddels ondenkbaar is geworden, bieden vele modelabels mooie combinaties met camel en grijs. Qua vernieuwende proporties in het mannensilhouet is Lanvin een voorloper: brede, ronde, overhangende schouders en pantalons met verhoogde taille. Als tegenhanger van het smalle près-du-corps silhouet dat nu veelal favoriet is.

nov 2012       
lees verder


De enorme bezuinigingsmaatregelen zorgen ervoor dat het bestedingspatroon van de consument fors aan banden wordt gelegd. Maatregelen die ertoe leiden dat de economische groei met name in de Eurozonelanden enorm wordt getemperd. De mode-industrie wordt hierdoor gesplitst in twee segmenten waarbij de winst alleen nog valt te behalen in het goedkope segment of juist in het luxe segment.

nov 2012       
lees verder


Met de Spaanse bankencrisis, de ineenstorting van de vastgoedmarkt in Ierland en de Griekse schuldencrisis worden alle Europese landen in de Eurozone momenteel in een wurggreep gehouden, met als gevolg wankelende economieën, nerveuze beurzen en pessimistische consumenten die geen geld durven uit te geven. Hoe belangrijk is in deze onzekere tijd dan nog dure designerkleding?

okt 2012       
lees verder


Van Nederlandse bodem komt het mannenondergoedmerk Vavoom. De tweede collectie van zeven limited-edition Vavoom heren-boxers kenmerkt zich door de vernieuwde pasvorm die perfect om de mannelijke inhoud past.

aug 2012       
lees verder


De focus van het Deense jeanslabel HE BLEND ligt bij het maandelijks leveren van capsule-collecties, om zo een breed en zo gevarieerd mogelijk aanbod te presenteren. De Blend-collectie bestaat uit een krachtige selectie van hedendaagse Europese stijlen en zorgvuldig gefabriceerde jeans voor iedere dag.

jul 2012       
lees verder


Over 2011 bedroegen de totale inkomsten van de Italiaanse modemerken zo’n drieënzestig miljard euro. Het label “Made-in-Italy” doet het internationaal dus duidelijk goed. Maar de huidige eurocrisis doemt als een dreigende, donkere wolk boven het Italiaanse modelandschap. “Het meest evidente aspect van de huidige economische situatie is de totale onzekerheid van de toekomst,” aldus president Mario Boselli van de Nationale Kamer van de Italiaanse Mode.

apr 2012       
lees verder


Maart is voor velen de maand om op skivakantie te gaan. Zo is er van 20 tot 27 maart het EuroSkiPride Event in Saalbach. Een wintersport- en feestweek voor homo’s en lesbiennes uit heel Europa, waarbij dit ski-oord tevens is uitgeroepen tot “Best Après Ski Resort In The Alps.”

Naast skiën zullen er ook diverse feesten worden georganiseerd, zoals de Snowballs & Snowgirls Party en het Snowkings versus Snowqueens Event met toepasselijk wit als dresscode. Elke dag zijn er wel één of meer feesten.

mrt 2012       
lees verder


Een goede trui is als een tweede huis waarin je je veilig en comfortabel voelt. En van goede kwaliteit gaat hij ook nog eens jarenlang mee. Een trui is een klassieker en van alle tijden. Onmisbaar in ieder zijn garderobe. En juist nu, in een tijd waarin een hang naar veilige kleding wordt aangewakkerd door het huidige economische klimaat, is de trui een rotsvast en solide kledingstuk geworden. Om behaaglijk in weg te kruipen voor de onzekere wereld om ons heen.

feb 2012       
lees verder


S!LK Jewelry

Het Nederlandse sieradenmerk S!LK is geïnspireerd door de chemie van het intrigerende Azië en steunt met haar zilveren sieradencollectie de productie community trade van dit werelddeel. Met een sterke Fair Trade-gedachte worden de robuuste zilveren sieraden met de hand vervaardigd uit hoogwaardige natuurlijke materialen.

jan 2012       
lees verder


Zwart is onmogelijk uit het hedendaagse modebeeld weg te denken. Sinds het in de jaren tachtig door de Japanse ontwerpers werd geïntroduceerd op de Europese catwalks is zwart opgenomen als een favoriete kleur om een statement mee te maken. Het is de meest tijdloze kleur die ieder seizoen overleeft. Zwart bestaat in vele gradaties, afhankelijk in welk materiaal het wordt uitgevoerd. Het staat voor mysterie, cult en kan als basiskleur met alle andere kleuren worden gecombineerd.

dec 2011       
lees verder


2009 was het jaar waarin de consumenten hun hand stevig op de knip hielden. 2010 werd al beter, aangezien daarin de rijkdom in de wereld krachtig herstelde met zo’n acht procent tot een recordbedrag van 75.000 miljard euro. En in 2011 moet de “luxe schaamte” over zijn met een terugkeer naar een normale consumptie van luxegoederen.

nov 2011       
lees verder


Voor menige Italiaanse modehuizen is de laatste nasleep van de mondiale crisis eindelijk bijna overwonnen. Vele boekten alweer enorme omzetwinsten over 2010. Opgelucht kan men weer naar de toekomst kijken en zich met name richten op de opkomende markten zoals India, Rusland en China.

okt 2011       
lees verder


De indrukwekkende wereldstad Parijs blijft een non-stop magneet voor toeristen wereldwijd. Mede gezien de enorme hoeveelheid homo-uitgaansgelegenheden is Parijs duidelijk Amsterdam als Gay Capital voorbijgestreefd. Bienvenu à Paris met een bloeiende homoscene voor de liefhebbers van “La vie en rose...”

Terrassen en Parijzenaars zijn als een Siamese tweeling met elkaar verbonden. Gezien de drukte op vrijwel ieder terras, zowel in het weekend als doordeweeks, vraag je je af of de crisis hier wel heeft toegeslagen bij de Franse (homo-)man.

sep 2011       
lees verder


Het tatoeëren van modellen begon een aantal seizoenen geleden bij de internationale vrouwencollecties en is nu overgewaaid naar de herencollecties. Chanel sprong hier handig op in door plakbare tattoos met de bekende Chanel-schakels en het dubbele-C-logo (à raison van rond de honderd euro) in haar winkels te verkopen. En met succes! Want niet iedereen wil zijn/haar leven lang met dezelfde (permanente) tatoeage rondlopen.

aug 2011       
lees verder


Zoals in de natuur waar eb en vloed elkaar constant opvolgen... zo is het ook in de mode waar tegenstellingen elkaar regelmatig afwisselen. Na meerdere seizoenen van veilige, natuurlijke kleuren en veel zwart-wit maken felle kleuren dit seizoen hun opvallende, bonte rentree. Nog steeds domineren echter in vele collecties voor dit seizoen natuurlijke tinten, maar sommige ontwerpers met een vooruitziende blik, zoals Raf Simons en Miuccia Prada, schuwen het niet om het bonte kleurenpalet weer eens stevig open te trekken.

aug 2011       
lees verder


Een absolute klassieker is denim, dat ieder jaar weer in alle designercollecties aanwezig is. Het ene seizoen weliswaar wat prominenter dan het andere, maar nooit zal het qua populariteit inboeten onder de consumenten. Een jeans blijft altijd een onmisbare musthave in iedere mannengarderobe. En ook dit seizoen laten de diverse designers jeans zien in hun collecties. Zo gebruikt Miuccia Prada denim in z’n meest pure en onbewerkte vorm voor kledingvormen die afgeleid zijn van de verplegersuniformen.

aug 2011       
lees verder


China zal een steeds zwaarder stempel gaan drukken op de uitgaven aan luxegoederen. Nu is dit land nog goed voor zo’n vijftien procent van de wereldwijde verkoop van luxegoederen maar de verwachting is dat dit percentage zal stijgen naar vierenveertig procent in 2020. Franse luxemerken met het made-in-France label hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op de talrijke Chinese miljonairs.

mei 2011       
lees verder


De Italiaanse modesector kan weer opgelucht ademhalen. Nadat over 2009 de omzet in deze sector met vijftien procent terugliep, rapporteerde de Camera della Moda Italiana een winst van 14,6% over het tweede trimester van 2010. Met een jaarlijkse omzet van 100 miljard euro is de Italiaanse mode-industrie essentieel voor de Italiaanse economie.

apr 2011       
lees verder


R.I.P. Charles DeVoe

Wederom heeft de modewereld een mannelijk model verloren. Het gaat om de 28-jarige Amerikaan Charles DeVoe, die na vier weken in coma te hebben gelegen is overleden. Tijdens het surfen in New York kwam hij met zijn enkel aan een houten paal vast te zitten. Helaas was hij al enkele minuten onder water toen de reddingswerkers hem loskregen.

mrt 2011       
lees verder


Om het nieuwe jaar goed te beginnen en de gemaakte voornemens om meer te gaan sporten daadwerkelijk uit te voeren zijn de sportswear collecties van de Spaanse merken ES en XTG een goede stimulans om het dit jaar werkelijk vol te houden. De ES collectie heeft in slechts vier jaar de ondermode voor heren flink gemoderniseerd en is al in meer dan dertig landen verkrijgbaar. Waaronder ook in een eigen winkel op de Zeedijk in Amsterdam.

feb 2011       
lees verder


Homo’s hebben nogal de naam dat ze zich goed kunnen kleden en dat ze zoveel smaak hebben. Maar is dat werkelijk wel zo? En in welke kledingitems kun je je anno 2010 echt niet meer vertonen?

Een paar jaar geleden was er een, ongevraagde, invasie van opgepimpte shirts met een overbodige hoeveelheid aan details, zoals dubbele of driedubbele kragen, contrastbiezen, gekleurde knoopjes en noem maar op. Kragen zo hoog dat het leek of iedereen een massale ode bracht aan wijlen Elvis Presley. Brrr... verschrikkelijk!

jan 2011       
lees verder




totale integratie van het nederlands is pas sinds 2000, daarom kun je veel
meer artikelen in vinden in de engelse versie

Rubrieken:









Zorg dat je geen nummer hoeft te missen:

Neem nu een abonnement en ontvang Gay News discreet elke maand op je deurmat. Vanaf slechts € 18.








Club Church


Cruise Club with theme-nights and darkroom

meer info |visit


Eriks gay Bed and Breakfast


Quiet clean bedroom and Dutch breakfast for one guest

meer info |visit









bottom image




Entire © & ® 1995/2018 Gay International Press & Stichting G Media, Amsterdam. All rights reserved.
Gay News ® is een geregistreerde merknaam. © artikelen Gay News; duplicatie niet toegestaan. Opname uitsluitend na schriftelijke toestemming van uitgever, met verplichte bronvermelding gaynews.nl. Door derden overgenomen artikelen worden in rekening gebracht, en zo nodig geincasseerd. Gay News ISSN: 2214-7640, ISBN 8717953072009. Gay News op Wikipedia.
Volg Gay News:
Twitter Issuu
RSS RSS Editors
zelfstandige Escortboys

CMI
Neem contact op
Abonneren
Adverteren






© 1995/2018 Gay News ®, GIP/ St. G Media