Back to Top
Vrijdag 22 Nov
86376 users - nu online: 1488 people
86376 users - nu online: 1488 people login
VAN ONZE EDITORS
Share:







Printervriendelijke Pagina  
Fashion: Camel & Grey


door Bernardo van Eekhout in Mode & Lifestyle , 22 november 2012

This article is also available in English


Onzekere economische tijden vragen om stabiele modekleuren zoals camel en grijs. Hoewel zwart altijd torenhoog favoriet is en afwezigheid daarvan in het mannenmodebeeld inmiddels ondenkbaar is geworden, bieden vele modelabels mooie combinaties met camel en grijs. Qua vernieuwende proporties in het mannensilhouet is Lanvin een voorloper: brede, ronde, overhangende schouders en pantalons met verhoogde taille. Als tegenhanger van het smalle près-du-corps silhouet dat nu veelal favoriet is.

Mooi minimalistisch zijn de gebreide truien bij Jil Sander met een simpele afbeelding van uitgestorven dinosaurussen. Binnen de compleet zwarte en overwegend lederen (agressieve) collectie zijn de olijfgroene en camelkleurige truien de enige licht-kleurpunten van Raf Simons’ afscheidscollectie bij Jil Sander, aangezien hij nu de scepter zwaait bij Dior. Een stuk opvallender zijn de fantastische grafische breisels bij Louis Vuitton met zichtbaar L.V.-logo. Voor deken-achtige jacks, driekwart herenmantels en de meest royale sjaals die alle kou tegenhouden. Dit alles naast de uiterst begerenswaardige camelkleurige en klassiek grijzen herenmantels die Kim Jones voor Louis Vuitton liet zien.

Dat grijs niet saai hoeft te zijn bewijst modelabel Hermès met de witte fumée-print op grijze shirts en coltruien. Alsof de witte rook op het kledingstuk zelf geplakt is gebleven. Intrigerend mooi! Dit super-de-luxe label is één van de weinige modelabels dat crisisproof is en zelfs in deze moeilijke economische tijden winst weet te behalen. Verleden jaar heeft Hermès twintig procent meer omzet gedraaid, wat uitkwam op een bedrag van 2,84 miljard euro. Voor dit jaar ziet het merk hierin voorlopig nog geen teruggang. Met een geschatte waarde van 19,2 miljard Amerikaanse dollars staat Hermès op de tweede plek van meest lucratieve luxelabel. Op nummer één staat Louis Vuitton. Om zo exclusief mogelijk te blijven doen beide merken (helaas) niet aan uitverkoop... NO SALE!



Mac Man

De laatste paar jaar is Mac Man weer volledig terug, het merk is snel populair geworden, en inmiddels in vele garderobes als essentials te vinden. Mac Man is door het tijdloze design en draagcomfort draagbaar bij elke look, van military tot formal, en mag in je kledingkast deze winter eigenlijk niet ontbreken
 




Converse

Het in 1908 opgerichte merk Converse biedt een scala aan legendarische schoenen, zoals de Chuck Taylor All Star, de Jack Pursell en de One Star. Vandaag de dag biedt Converse een gevarieerd portfolio. Zo is de Chuck Taylor All Star Suède verkrijgbaar in een hoog en laag model en in een gevarieerd kleurenpalet waaronder bijvoorbeeld warm okergeel. De Converse Pro Leather was de eerste moderne basketbalschoen, die in 1976 wereldwijd bekend werd door een van de meest legendarische basketbalspelers ooit: Julius Erving. Voor het najaar van 2012 is de constructie van de Pro Leather Suède geperfectioneerd; door een eenvoudiger ontwerp heeft de schoen een gestroomlijndere vorm gekregen. In gedurfde kleurstellingen waaronder lichtgrijs. De Converse Fast Break 2 Hi is geïnspireerd op een retro-basketbalschoen maar gemoderniseerd met het comfort en de stijl van deze tijd. Deze sneaker is gemaakt van zogenaamd cracked leather om zo een retro-look te creëren. Dit najaar onder andere te verkrijgen in minimalistisch zwart/grijs.



Encounter Calvin Klein

De nieuwe geur van Calvin Klein, Encounter, is een krachtige toevoeging die een centrale plaats zal innemen in de huidige parfumlijn voor mannen. Men streeft er daarbij naar dat deze geur even succesvol wordt als Obsession dat was in de jaren negentig. Daar zullen de verslavende mix van scherpe kruiden, warme cognac en sensuele houtsoorten voor moeten gaan zorgen. Schitterend is de Encounter-flacon van hoogwaardig, zwaar glas met haar verbrijzelde look. Als gezicht voor deze geur is gekozen voor de Zweedse acteur Alexander Skarsgard.


A*Men Pure Leather

Al in 1997 verscheen de allereerste geur voor heren van Thierry Mugler: A*Men. En ieder jaar verschijnt een variatie ervan op de markt. Dit jaar is A*Men verrijkt met extracten van leder. Mugler liet zich inspireren door de eeuwenoude kunst van handschoenenmakers die parfum op leder sprenkelden om zo de intense geur te verlichten. Geïnspireerd door deze oude gewoonte zijn de originele geuren vier weken lang in grote vaten gerijpt. Vanaf nu heeft ook de leerscene dus haar eigen geur...



Commentaar:
Re: Fashion: Camel & Grey-


Reactie van Walter dd. 15 januari 2013
Ik vin de Mac Man collectie zeker mooi * ik ben óók benieuwd WIE dat prachtig model is (naam?) die voorop de gaynews blad van november gestaan heeft ! WAT EEN SPETTER ~ Ben benieuwd of hij verder bekend is ..










GERELATEERDMEER VAN BERNARDO VAN EEKHOUTMEEST GELEZEN VAN BERNARDO VAN EEKHOUT



apr 2015        lengte: 4 min.




Fashion: Camel & Grey

Bernardo van Eekhout, in Mode & Lifestyle op 28 november 2019
Reageren? Jouw reactie:

Je naam:
Email (wordt niet getoond):
min. 15 karakters, geen links of html svp




















bottom image




Entire © & ® 1995/2019 Gay International Press & Stichting G Media, Amsterdam. All rights reserved.
Gay News ® is een geregistreerde merknaam. © artikelen Gay News; duplicatie niet toegestaan. Opname uitsluitend na schriftelijke toestemming van uitgever, met verplichte bronvermelding gaynews.nl. Door derden overgenomen artikelen worden in rekening gebracht, en zo nodig geincasseerd. Gay News ISSN: 2214-7640, ISBN 8717953072009. Gay News op Wikipedia.
Volg Gay News:
Twitter Issuu
RSS RSS Editors
zelfstandige Escortboys

CMI
Neem contact op
Abonneren
Adverteren






© 1995/2019 Gay News ®, GIP/ St. G Media