Back to Top
Dinsdag 10 Dec
86388 users - nu online: 1354 people
86388 users - nu online: 1354 people login
VAN ONZE EDITORS
Share:







lengte: 6 min. Printervriendelijke Pagina  
Skin Care - Masculine Beauty 2007


door Bernardo van Eekhout in Mode & Lifestyle , 26 december 2007

This article is also available in English
lengte: 6 minuten


L’Oréal Men Expert

Na de vele vrouwelijke actrices die door cosmeticamerken worden ingehuurd om hun producten te promoten, zijn nu de mannen aan de beurt. Zo verwelkomt L’Oréal Paris de acteur Matthew Fox als het nieuwe gezicht over de hele wereld voor de lijn Men Expert. Volgens L’Oréal is deze hoofdrolspeler uit de succesvolle TV-serie Lost de perfecte Ambassadeur voor Men Expert.


Hij symboliseert natuurlijkheid en ongecompliceerdheid; een gezonde geest in een gezond lichaam. “Ik vind het fantastisch om met L’Oréal Paris te werken. Ik waardeer het innovatieve en hoogstaande karakter van het merk echt. Het biedt nu ook mannen over de hele wereld technologisch hoogstaande verzorgingsproducten,” verklaarde Matthew Fox.

Na de acteurs Clive Owen voor Lancôme en Olivier Martinez voor Yves Saint Laurent zal nu Ewan McGregor het gezicht worden voor de nieuwe Davidoff-geur. Wereldwijd zal hij te zien zijn in TV-spots en advertenties. “Ewan is een natuurlijke keuze om de nieuwe mannengeur van Davidoff te vertegenwoordigen. Hij is niet alleen één van de meest getalenteerde acteurs van zijn generatie, maar hij heeft ook het charisma en de authenticiteit die erg belangrijk zijn voor de nieuwe Davidoff-geur,” aldus een woordvoerder van Davidoff.

La Prairie Skin Caviar Luxe Eye Lift Cream

La Prairie vraagt zich af wat luxe is... Is het geld? Een mooie auto? Nee, het is de tijd hebben om voor jezelf te zorgen. Dát is volgens La Prairie pure luxe in het hectische leven van vandaag. Dit merk is werkelijk de Rolls Royce onder de cosmeticamerken en om te vieren dat ze twintig jaar geleden de Caviar-lijn introduceerde, lanceert La Prairie de Skin Caviar Luxe Eye Lift Cream. Een crème die op effectieve manier de zeven tekenen van veroudering van de gevoelige huid rond de ogen aanpakt. Gebaseerd op twee krachtige peilers van La Prairie: luxueuze huidverzorging met kaviaar-extract waardoor de huid onmiddellijk steviger en vitaler wordt.

En de enorme kennis die La Prairie heeft op het gebied van antiveroudering, speciaal rond de ogen. De Skin Caviar Luxe Eye Lift Cream verhoogt het vochtgehalte drastisch waardoor de huid vierentwintig uur verzekerd is van voldoende vocht. Maar voor de vensters van je ziel moet je wel wat over hebben... 250 euro voor twintig milliliter.





Lancôme Men Rénergy 3D

Met Clive Owen als boegbeeld heeft Lancôme hun anti-aging huidverzorgingslijn uitgebreid met de Rénergy 3D. Het beschermt de huid tegen tekenen van huidveroudering. Vooral zichtbaar bij mannen zo rond hun veertigste levensjaar. En juist die mannen zien het verlies van stevigheid als een significant teken van veroudering en willen daarvoor effectieve oplossingen.

Met een nieuwe technologie biedt de Rénergy 3D een liftende, verstevigende en anti-rimpel werking. Het geeft een effect van 25.000 micro-liftings op de huid waardoor die direct aanspant. Na vier weken gebruik nemen rimpels met achtentwintig procent zichtbaar af. En achtenzeventig procent van de mannen vindt dat de huid de gehele dag comfortabel aanvoelt. De textuur van de crème is zowel fris als comfortabel en verzacht de huid. Voor vijftig milliliter is de adviesprijs 68,50 euro.

Biotherm Homme T-Pur Intense

Voor alle mannen die op zoek zijn naar een compromisloze oplossing om een vette huid te behandelen zonder de huid te irriteren, introduceert Biotherm Homme T-Pur Intense. Twee producten die de vette huid onder controle houden: een zuiverende gezichtsreinigingsgel en een matterende, hydraterende frisse gel. De reinigingsgel (op basis van een “puimsteenachtige” textuur) reinigt de huid diep, elimineert het glimmen en zuivert de poriën in een enkele stap.

De ultrafrisse gel gaat hardnekkig glimmen tegen en geeft een langdurig kalmerend, comfortabel gevoel. Niet vet, maar fris en licht. Voor een langdurige hydratatie. De T-Pur Intense, Gel Nettoyant, vijfenzeventig milliliter is de adviesprijs 22,95 euro. De T-Pur Intense, Gel Frais Hydratant Extra-Matifiant, heeft vijfenzeventig milliliter een adviesprijs 34,09 euro.

Biotherm Ultra Confort

Om het onbehagelijke gevoel van een gevoelige huid na het scheren tegen te gaan creëert Biotherm Homme de eerste alcoholvrije aftershave-balsem. Op basis van kasjmier technologie. De Ultra Confort Baume-Hydratant Apaisant Après Le Rasage heeft de frisheid van een lotion en de verzorging van een balsem. Het beschermt de huid en geeft een non-stop hydratatie. De textuur dringt meteen in de huid en voelt niet vet aan maar juist zacht als kasjmier.

Geschikt voor ieder huidtype, zelfs voor de gevoelige huid.
Een ander klassiek probleem onder mannen zijn de droge lippen. Biotherm’s oplossing is de Ultra Confort lip- en contourbalsem. Met onder andere bijenwas en pure soja-olie, zodat de lippen verzacht en verzorgd worden. De balmtextuur is niet vet en plakt niet. De Ultra Confort Baume Hydratant Apaisant Après Le Rasage, vijfenzeventig milliliter, pompflacon adviesprijs 36,50 euro. De Ultra Confort lip- en contourbalsem, vijftien milliliter, tube, adviesprijs 18,25 euro.

Vichy Homme

Na de lancering van Vichy Homme in 2001 herdefinieert Vichy Homme in 2007 de regels van de markt door nog een stap verder te gaan in de kennis van de mannenhuid. Met een nieuwe verpakking voor een nieuwe productenlijn. In de kleuren rood en zwart. Een complete serie voor dagelijkse gezondheidsverzorging. Samengesteld volgens het meest geavanceerde farmaceutisch onderzoek. Om zo effectief te kunnen beantwoorden aan de specifieke fysiologische kenmerken van de mannenhuid. Zodat iedere man zijn huid op dagelijkse basis kan verzorgen. Acht producten die alle als basis Thermaal Water van Vichy bevatten.

Uniek water van magmatische oorsprong dat rijk is aan zeldzame mineralen. Verder zijn alle producten uit de Vichy Homme-lijn hypoallergeen en getest op de gevoelige huid. Met een specifieke kennis van de mannenhuid is de lijn Vichy Homme zo compleet mogelijk met producten als de Hydra Mag C en Reti-fill. De twee sterproducten uit het assortiment. Qua prijs en kwaliteitverhouding is dit écht één van de betere merken die er op de markt te koop zijn. De complete lijn is exclusief verkrijgbaar bij de apotheek. Met prijzen vanaf 8,50 euro voor de Anti-irritatie scheerschuim tot 21,50 euro voor de Reti-fill.





Narciso Rodriguez For Him

Deze herengeur moest een slimme geur zijn, vond Narciso Rodriguez. Want de mannen van vandaag zijn boven alles intelligent. Zij zoeken iets wat authentiek en natuurlijk is; een geur voor en over het individu. En niets is persoonlijker dan een geur die uniek is voor iedereen die hem draagt. Het hart en de bron van de herengeur For Him is de exotische Egyptische muskusolie. Musk weerspiegelt de dualiteit van mannelijkheid, het is puur en natuurlijk en toch krachtig en sexy.

De schitterende flacon is een illusie van transparantie die bestaat uit verschillende lagen. Tot stand gekomen door middel van een karakteristiek verfproces van binnenuit. Volle multidimensionale grijstinten. Een kunststuk van pure vorm en functionaliteit. Een zeer onderscheidende, discrete geur gevat in een evenzeer onderscheidende flacon. Eau de toilette, vijftig milliliter, vanaf 48 euro.

L’Eau d’Issey pour Homme Intense

In 1994 overspoelde L’Eau d’Issey pour Homme de wereld, om zich al snel te ontpoppen tot de klassiekers onder de geuren. Nog steeds staat het bovenaan in de categorie frisse, dominerende geuren. Nu spat de originele geur uiteen met gepassioneerde energie in een sensatie van volledige kracht in een nieuwe compositie: L’Eau d’Issey pour Homme Intense.

Deze geur heeft een bruisende, explosieve en kleurrijke buitenkant, een kruidige fontein in het midden en sensuele, ruwe dieptes. Op de huid vermengen zich drie verschillende harmonieën en vormen samen één enkel spoor van pure elegantie. De gepolijste flacon is voorzien van een gladde, matte, antraciet dop die bijna zwart aandoet. L’Eau d’Issey pour Homme Intense, vijfenzeventig milliliter, vanaf 49,00 euro.













GERELATEERDMEER VAN BERNARDO VAN EEKHOUTMEEST GELEZEN VAN BERNARDO VAN EEKHOUT

Skin Care - Masculine Beauty 2007

Bernardo van Eekhout, in Mode & Lifestyle op 01 januari 2020
Reageren? Jouw reactie:

Je naam:
Email (wordt niet getoond):
min. 15 karakters, geen links of html svp








TOP STORIES

MEEST GELEZEN (6 mnd)IN MODE & LIFESTYLEIN NUMMER 195

In het nieuwste nummer, Gay News 340, december 2019





















bottom image




Entire © & ® 1995/2019 Gay International Press & Stichting G Media, Amsterdam. All rights reserved.
Gay News ® is een geregistreerde merknaam. © artikelen Gay News; duplicatie niet toegestaan. Opname uitsluitend na schriftelijke toestemming van uitgever, met verplichte bronvermelding gaynews.nl. Door derden overgenomen artikelen worden in rekening gebracht, en zo nodig geincasseerd. Gay News ISSN: 2214-7640, ISBN 8717953072009. Gay News op Wikipedia.
Volg Gay News:
Twitter Issuu
RSS RSS Editors
zelfstandige Escortboys

CMI
Neem contact op
Abonneren
Adverteren






© 1995/2019 Gay News ®, GIP/ St. G Media