Dinsdag 10 Dec
86388 users - nu online: 1366 people
86388 users - nu online: 1366 people login

Printervriendelijke Pagina
Porn DVD Review - Het lustige landleven à la Cazzo

door Peter Rupardi in Films & boeken , 20 oktober 2006

In ruim tien jaar tijd is de Duitse pornomaatschappij Cazzo bekend geworden door de hoge kwaliteit van de producties en uitgegroeid tot de bekendste Duitse pornoproducent. Cazzo verrast steeds weer met ongewone filmideeën en -locaties, maar vooral door de natuurlijke stijl van de acteurs, want in alle Cazzo-films is te zien dat ze er in de eerste plaats zin en plezier in hebben. Eigenlijk is het zo dat Cazzo al tijden een frisse wind door de pornoindustrie laat waaien en nieuwe internationale standaarden zet waar andere producenten jaloers naar kijken.

Ook brengt Cazzo in zijn catalogus een grote variatie aan wat seks betreft: romantische seks, kinky seks, seksorgieën of een vluggertje in de metro; bij Cazzo is het te zien. Filmverhalen die zo van de straat lijken te komen en die je bij wijze van spreken ook zelf zo zou kunnen beleven. Cazzo laat je ervan meegenieten.
Sommerhitze is zo’n productie. De film vertelt het verhaal van vier vrienden die hun vakantie op een boerderij doorbrengen om van het gezonde, vrolijke leven op de boerderij te genieten, iets waar deze Berlijnse stadsjongens hard aan toe zijn. Natuurlijk hoort daar een behoorlijke dosis seks bij en een Roemeense boerenknecht die er ook aan moet geloven. Seks in het hooi, in de schuur, en waar verder al niet. In deze Cazzo-productie geen kinky seks maar gewone boy-next-door types die onbekommerd hun gang gaan en ons een kijkje gunnen in het lustige landleven waar menige stadsnicht het bestaan niet van weet.

Sommerhitze
Cazzo
Speeltijd: 1 ½ uur
Extra’s: Slideshow en trailers
Bareback: Nee

Latijns-Amerikaanse twinks doen het zonder

Deze film is van een heel andere slag. Zoals de naam al doet vermoeden gaat het hier om een barebackproductie, ditmaal met Latijns-Amerikaanse jongens. Bij deze modellen is er geen haartje teveel te zien; de scheerschuimfabrikanten kunnen er blij mee zijn, maar van mij hoeven deze scheerpartijen buitenbeeld niet.

Bareback Cumparty bestaat uit vijf hoofdstukken die niets met elkaar te doen hebben. De eerste scène vond ik meteen de beste. Deze laat zien dat “jong” niet onervaren hoeft te betekenen. Een goede Top weet natuurlijk allang dat eigenlijk het onderliggertje de baas in bed is, die echter de Top fijn in de waan laat dat hij de baas is. In deze scene is het dan ook de top die “uitgewoond” de zaal verlaat, de bottom tevreden achterlatend terwijl hij geniet van een sigaret. De tweede scène is een solo-jongen, die smacht naar een pik in zijn kont maar zich tevreden moet stellen met zijn eigen drie vingers. Scène drie toont een duo dat bij afwezigheid van de ouders de echtelijke sponde maar eens gaat uitproberen.

Scène vier vind ik veruit de slechtste: ook weer een solo maar nu een met wat dildowerk. Wat in hemelsnaam de bedoeling is van een condoom om een dildo in een bareback-film ontgaat mij volkomen en dus heb ik maar snel doorgespoeld naar scène vijf waarin een trio aan de slag gaat. Redelijk goed gefilmd en leuke standjes, maar de double-fuck mislukt helaas.
Al met al is Bareback Cumparty een redelijk goede film als je houdt van het type Latijns-Amerikaans jongens van zo rond de twintig jaar.
Beide dvd’s zijn verkrijgbaar via www.gaymailorder.com of the bestellen bij Easy Mail via de advertentie elders in Gay News.

Bareback Cumparty