Back to Top
Zondag 31 mei
86440 users - nu online: 992 people
86440 users - nu online: 992 people login
VAN ONZE EDITORS
Share:







Printervriendelijke Pagina  
Fitness - Bij jij al klaar voor de zomer?


door Ricardo Araujo in Health & Body , 18 juli 2005

This article is also available in English


Eindelijk, na een rare en koude winter (hoewel sommigen zullen zeggen dat het een normale winter was, maar ik ben Braziliaan en geen wintermens) staat de zomer van 2005 voor de deur. Ben je er klaar voor? Van Bloemendaal tot Ibiza, van Rio tot Thailand, ben je er zeker van dat je je shirt uit kunt doen? Wat is IN en wat is UIT? En wat is nieuw in de fitness-wereld? Laten we maar eens proberen de “verwoesting van de laatste oorlog” te herstellen.

In

* Rennen - Probeer het met een groep vrienden: dat motiveert en is leuk. Als je denkt dat je nog niet voldoende in vorm bent voor lange afstanden kun je met wandelen beginnen en dan het tempo / de tijd per week opvoeren.
* Yoga - Ontwikkelt de concentratie, die tegenwoordig zo belangrijk is.
* Spinning Class - Een effectieve reeks oefeningen, waarbij je veel calorieën verbruikt en die zorgen dat je benen in vorm zijn.
* Bodybuilding - Geeft een sterk lichaam en helpt tegen osteoporose.
* Jump Fit - Een compleet programma waarbij gebruik wordt gemaakt van een elastische trampoline.
* Boksen - Minimaliseert de alledaagse stress.
* Personal trainer - Optimaliseer je training; de personal trainer laat je zien wat je zwakke plekken zijn en zorgt voor de ideale training.
* RPG - Problemen met je houding kunnen een verschrikkelijke en constante rugpijn veroorzaken.
* Pilates - Is een work-out voor je hele lichaam, waarbij de pijn wordt verlicht en die kracht en balans verbetert.
* Fitness met een gezond doel: de esthetiek mag niet het belangrijkste doel zijn, zeker voor mensen van dertig-plus.
* Ren op het strand - Een goede vetverbrander met weinig schokken voor je ledematen.
* Een droge en schone handdoek - Die is hygiënisch en gezond voor jezelf, maar ook voor de andere bezoekers van de sportschool.
* Gebruik een ‘frequence watch’ - Om je hartslag en je calorieën te meten. Overdrijf niet, dat is uit.
* Droge, goed passende kleding - Zorgt ervoor dat je lichaam niet in contact blijft met je zweet en ruikt ook niet zo.
* Vraag! - Professioneel advies voordat je enige vorm van sport gaat beoefenen.



Uit

* High impact aerobics - Is niet langer populair in de grote fitness-steden van de wereld omdat het te veel letsel veroorzaakt van bijvoorbeeld ruggengraat, knieën en voeten.
* Do it yourself training - Zonder goede instructie kan je lichaam lijden onder de risico’s waaraan je het onwetend kan blootstellen.
* Rennen onder de zon - Is uitsluitend goed voor dehydratie van je lichaam.
* Zweten om gewicht kwijt te raken - Zweten betekent niet dat je gewicht kwijt raakt of vet verbrand.
* Extreme hypertrofische training - Het tekenfilm-superheldenlichaam is niet cool meer.
* Parfum - Denk tijdens de training ook aan de anderen.
* Vieze kleding - Een douche voor de training en schone trainingsoutfit helpen eraan mee dat je medesporters niet hoeven te lijden; wie wil er vlak naast een stinkdier zitten?
* Vasten - Als je denkt dat je gewicht verliest door niet te eten... dan heb je het verkeerd.
* Richtingloos supplementen gebruiken - Vraag altijd advies aan de professionals.
* Te veel drugs en alcohol - Ach, eigenlijk hoef ik niet te vertellen waarom.
* Rennen op blote voeten - De schok gaat rechtstreeks naar je knieën en rug; de sportindustrie heeft tegenwoordig producten voor elke sport en wetenschappers werken vierentwintig uur per dag aan het ontwikkelen van producten die de prestaties van zowel professionals als amateurs helpen verbeteren.

Zomertips

O god, die grote vette buik is terug! Hierbij nog een paar adviezen om dat verschrikkelijke monster weg te houden. Het is een voedingswijzer voor twee weken, die erbij helpt je buik in toom te houden.
Vermijd suiker, bonen, maïs, paprika, broccoli, uien, koolzuurhoudende dranken, blikvoer, witbrood en rijst, alcohol en industriële vruchtensappen. Gebruik geen zout in je eten, maar wel veel kruiden. Magere yoghurt is toegestaan. Eet mager vlees - zoals kip en vis -, havermout, vitamine B6, twee liter water per dag, bananen en groenten. Dat helpt bij het verwijderen van de gifstoffen uit je lichaam.
2x per maand het laatste van onze redacteuren en nieuws updates in je inbox

Uitschrijven kan met 1 klik



Commentaar:
Re: Fitness - Bij jij al klaar voor de zomer?-


Reactie van ironboy dd. 18 juli 2005
Ben altijd klaar voor de zomer.


Reactie van glennboy dd. 16 september 2005
ik wil graag advies ik weeg 68 kilo met vet aan de buik die wil snel af hoe moet ik dat dooen en ik wil af maar ik heb rug probleem wat moet ik voor eten alemaal










GERELATEERDMEER VAN RICARDO ARAUJOMEEST GELEZEN VAN RICARDO ARAUJO

Fitness - Bij jij al klaar voor de zomer?

Ricardo Araujo, in Health & Body op 20 juli 2020
Reageren? Jouw reactie:

Je naam:
Email (wordt niet getoond):
min. 15 karakters, geen links of html svp




















bottom image




Entire © & ® 1995/2020 Gay International Press & Stichting G Media, Amsterdam. All rights reserved.
Gay News ® is een geregistreerde merknaam. © artikelen Gay News; duplicatie niet toegestaan. Opname uitsluitend na schriftelijke toestemming van uitgever, met verplichte bronvermelding gaynews.nl. Door derden overgenomen artikelen worden in rekening gebracht, en zo nodig geincasseerd. Gay News ISSN: 2214-7640, ISBN 8717953072009. Gay News op Wikipedia.
Volg Gay News:
Twitter Issuu
RSS RSS Editors
zelfstandige Escortboys

CMI
Neem contact op
Abonneren
Adverteren






© 1995/2020 Gay News ®, GIP/ St. G Media